به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری) عادل تقیزاده گفت: عملیات اجرایی ایمنسازی محور روستایی گندمان، حسینآباد و نصیرآباد با رویکرد تعریض جاده و ترانشهبرداری آغاز شد.
رئیس اداره راهداری بروجن، با اشاره به اینکه این اقدام در راستای تحقق مطالبات مطرحشده در تجمعات مردمی و پای میز خدمت صورت گرفته، اظهار داشت: با توجه به تردد بالای خودروها بهویژه در فصول گردشگری و اهمیت دسترسی روستاییان به مناطق طبیعی، عملیات با بهکارگیری ۶ دستگاه ماشینآلات سنگین شامل بلدوزر، لودر و کامیون و حضور ۷ نفر از نیروهای راهداری کلید خورده است.
وی با بیان جزئیات فنی طرح افزود: در این محور بهطول سه کیلومتر، عملیات شانهسازی در دو مسیر رفت و برگشت با حجم عملیاتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمکعب در دست اجراست تا یکی از نقاط حادثهآفرین این مسیر برای همیشه برطرف شود.
تقیزاده در پایان تأکید کرد: این پروژه گامی مؤثر در ارتقای ایمنی تردد و رضایتمندی ساکنان محلی و مسافران خواهد بود و تا حصول نتیجه نهایی، با جدیت پیگیری میشود.
