به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، رسولبخش حاتمیپور رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان جاسک با اشاره به پایان عملیات در مناطق کوهستانی این شهرستان افزود: این پروژه با هدف رفع موانع ترددی و بهبود کیفی دسترسی روستاییان در ۱۲۴ کیلومتر از مسیرهای صعبالعبور اجرایی و به بهرهبرداری رسید.
این عملیات که ۱۸ روستای مناطق یادشده را تحت پوشش قرار میدهد، ضمن بهبود شاخصهای ارتباطی با مراکز شهری، بخش مهمی از چالشهای ساکنان را در تردد ایمن مرتفع ساخته است.
وی با بیان اینکه این اقدامات همزمان با سفر عباس شرفی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان به شهرستان جاسک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت افزود: تلاش برای تداوم خدمترسانی و فراهم آوردن شرایط پایدارتر برای این محورها در دستور کار این اداره قرار دارد.
