به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عباس شبانی، رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان میناب با تشریح اقدامات انجامشده در محورهای شرق استان گفت: عملیات گسترده راهداری در محورهای روستایی شهرستان میناب و بخشهای تابعه با هدف ارتقای ایمنی تردد کاربران جادهای عملیاتی شد.
وی با بیان اینکه در این طرح، عملیات شانهسازی و رفع اختلاف سطح در محور کلاهی ـ تمبک و همچنین تسطیح محور روستایی اسپند در منطقه ۱۴ روستا از توابع بخش سندرک با هدف تسهیل تردد ساکنان به اجرا درآمد افزود: علاوه بر این، در پی بروز آببردگی در برخی مسیرها، عملیات بازگشایی در محور اصلی میناب ـ بشاگرد و جاده روستایی اسپند و در شهر انجام و مسیر برای تردد ایمن وسایل نقلیه آمادهسازی شد.
شبانی ادامه داد: مرمت رویه آسفالتی محور روستایی گیلو لور در بخش سندرک، محورهای روستایی مجتمع امام و حجتآباد در بخش هشتبندی و اجرای ۵ کیلومتر عملیات مرمت آسفالت در محور میناب ـ بشاگرد در محدوده چراغسوز، از دیگر اقدامات انجامشده در این حوزه برای افزایش کیفیت مسیر و ایمنی تردد است.
