شناسهٔ خبر: 224820 - سرویس استان‌ها

احداث ۷ مجتمع خدماتی-رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمان از ابتدای سال‌جاری

مجتمع خدمات رفاهی احداث مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از احداث ۷ باب مجتمع خدماتی-رفاهی در محورهای استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری احداث ۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در راستای ارائه خدمات رفاهی به مسافران در دستور کار قرار گرفته و عملیات ساخت آن ها در حال انجام است.

وی افزود: احداث این مجتمع‌ها در محورهای کرمان-رفسنجان، بم_نرماشیر،ماهان-بم، چترود-راور و سیرجان -شهربابک در حال اجرا است.

عبداللهی بیان داشت: هدف از ایجاد و توسعه مجتمع های خدمات رفاهی افزایش ایمنی تردد،تسهیل سفرهای جاده ای و ارائه خدمات مناسب به مسافران می باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۲ باب مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان کرمان فعال بوده و با تکمیل این ۷ مجتمع جدید، ظرفیت خدمات‌دهی به مسافران در محورهای اصلی استان به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.