به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، جلسه بررسی توزیع عادلانه بار در شهرستانهای نیریز و قطروئیه و همچنین راهاندازی سامانه اعلام بار شهرستان بختگان با حضور بازرسان استان، فرمانداران نیریز و بختگان، علی استوان معاون حملونقل، سلمان رئیسی رئیس اداره حملونقل کالا، رؤسای ادارات راهداری نیریز و بختگان، نمایندگان انجمن صنفی شرکتها و رانندگان نیریز و بختگان و کانون رانندگان استان در سالن جلسات اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان فارس برگزار شد.
در این نشست، راهکارهای ساماندهی توزیع بار، ایجاد شفافیت بیشتر در فرآیند اعلام بار و رفع دغدغههای فعالان این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حاضران در این جلسه بر اهمیت توزیع عادلانه بار به عنوان یکی از مطالبات اصلی صنف رانندگان تأکید کرده و تصمیمات لازم جهت تسریع در راهاندازی سامانه اعلام بار شهرستان بختگان و ارتقای خدمات حملونقل در این مناطق اتخاذ شد.
