به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، امید نصیبی نماینده مردم شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس با هدف بررسی چالشهای حوزه راهداری این مناطق و آخرین وضعیت پروژههای جادههای روستایی دیدار کرد.
در این نشست، همچنین در خصوص رفع مشکلات موجود و ارتقای کیفیت مسیرهای مواصلاتی به گفتوگو و تبادل نظر پرداخته شد.
همچنین در این دیدار، تنی چند از معاونین و رؤسای ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس نیز حضور داشتند تا راهکارهای لازم برای شتاببخشی به روند پیشرفت پروژههای راهسازی روستایی در شهرستانهای مذکور بررسی شود.
