شناسهٔ خبر: 22496 - سرویس استان‌ها

احداث دو ساختمان دولتی و عمومی در شهرستان بیله سوار استان اردبیل

ساختمان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار گفت: دو پروژه در حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار، ضیا فكری در بازدید از پروژه‌های اجرایی راه و شهرسازی در این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: ساختمان اداری ثبت اسناد و املاك بیله سوار با سازه فلزی با متراژ ۷۵۰ مترمربع در دو طبقه در حال احداث است كه عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۰ شروع شده است.

وی پیشرفت فیزیكی این پروژه را ۹۰ درصد عنوان كرد و افزود: این ساختمان مراحل پایانی اجرای خود را می‌گذراند و پس از اتمام نازك‌كاری و تكمیل نواقص و محوطه‌سازی در آینده نزدیك مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فكری همچنین به احداث ساختمان كتابخانه عمومی شهر بیله سوار اشاره كرد و اظهار داشت: این پروژه با متراژ بیش از دو هزار مترمربع و در دو طبقه شامل آمفی تئاتر، سالن مطالعه مجزای برادران و خواهران، انبار كتاب و سایر قسمت‌های اداری و بهداشتی در حال احداث است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار افزود: عملیات اجرایی این كتابخانه در سال ۱۳۸۷ شروع شده و به دلیل كمبود اعتبار با روند اجرایی كندی پیش رفته است.

وی پیشرفت فیزیكی این پروژه را نزدیك به ۸۰ درصد بیان كرد و گفت: درصورت تصویب و تخصیص به موقع اعتبار مورد نیاز امسال عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد و قابل تحویل به دستگاه بهره‌بردار خواهد بود.

فكری به اجرای ساختمان ارزش افزوده جعفرآباد در قالب پروژه‌های فنی و اجرایی شهرستان بیله سوار اشاره كرد و افزود: ساختمان ارزش افزوده جعفرآباد به متراژ بیش از ۶۰۰ مترمربع و در دو طبقه طراحی شده كه به زودی با انتخاب پیمانكار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.