شناسهٔ خبر: 225036 - سرویس استان‌ها

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد بین استانی در کرمان طی خرداد ماه

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از تردد بین استانی بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در محورهای استان طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار کرد: طی خرداد ماه سال جاری تعداد ۲ میلیون و ۵۶۴هزار و ۷۷۴ تردد بین استانی در راه‌های مواصلاتی استان صورت گرفته است که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد رشد ۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمان بوده ایم.

وی افزود: بر اساس پلاک‌های رویت شده توسط سامانه‌های پلاک خوان از مجموع خودروهای وارد شده به استان سهم ۷ درصدی از مبدا استان‌ آذربایجان شرقی بوده و همچنین استان های آذربایجان شرقی،یزد، هرمزگان و اصفهان و فارس بیشترین سهم مقاصد سفر را به خود اختصاص داده اند.

عبداللهی تصریح کرد: بیشترین تردد استان در محور های ماهان _ کرمان(هفت باغ علوی)، بردسیر_سیرجان، باغین_کرمان و بم_زاهدان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: از هموطنان عزیز درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و همراهان نکات ایمنی سفر را رعایت و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کرده و همچنین قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور تماس حاصل فرمایند.