به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، حسین احمدی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران و کارکنان اظهار کرد: این دوره با هدف شناسایی، ارزیابی و توسعه توانمندیهای مدیریتی کارکنان برگزار شده است.
وی افزود: در این چارچوب، برای نخستینبار ۶ نفر از مدیران پایه و برای دومین بار نیز ۸ نفر از روسای ادارات راه و شهرسازی استان، در مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامهریزی استان بوشهر فرآیند ارزیابی آنان انجام شد.
احمدی زاده با اشاره به محتوای این ارزیابیها تصریح کرد: شرکتکنندگان در حوزههایی نظیر مهارتهای مدیریتی، تصمیمگیری، حل مسئله، ارتباطات سازمانی و تواناییهای رهبری سنجش شدند تا زمینه برای شناسایی و پرورش مدیران شایسته برای تصدی مسئولیتهای آتی فراهم آید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان بوشهر، برگزاری این دوره در سطح استان را اقدامی مؤثر در کاهش هزینههای ایاب و ذهاب و صرفهجویی در هزینههای اعزام کارکنان به مرکز کشور دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام گامی مهم در جهت تسهیل فرآیندهای آموزشی و افزایش بهرهوری منابع انسانی، در زمره اقدامات راهبردی قرار دارد.
احمدی زاده در پایان تأکید کرد: کانون ارزیابی شایستگی مدیران، به عنوان یکی از برنامههای کلیدی توسعه منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی، با هدف ارتقای بهرهوری و توانمندسازی سرمایههای انسانی در دستور کار قرار گرفته است.
