به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عابد محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل در بازدید میدانی از محورهای شریانی غرب استان گفت: در آستانه فرارسیدن ایام اربعین و با هدف اطمینان از خدماترسانی به زائران، بازدید میدانی از مجتمع خدماتی-رفاهی در محور شریانی غرب استان انجام شد.
محمدی با اشاره به اینکه این ارزیابی در مسیرهای بندرعباس-بندرخمیر-بندرلنگه-پارسیان انجام شده است، گفت: در این بازدید، وضعیت عملیاتی ۷ مجتمع فعال و روند پیشرفت فیزیکی ۶ مجتمع در حال ساخت مورد بررسی قرار گرفت تا آمادگی لازم برای خدمترسانی مطلوب در این ایام فراهم شود.
وی با تاکید بر اهمیت این بازدیدها تصریح کرد: توجه ویژهای به دو مجتمع هشنیز پارسیان و کنخ بندرلنگه بهعنوان مجتمعهای معین شد، چراکه این دو مرکز بهدلیل موقعیت راهبردی در مسیر تردد زائران اربعین، نقش مهمی در میزبانی از کاروانهای حسینی دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان ادامه داد: هدف از این نظارتهای مستمر، شناسایی و رفع نواقص احتمالی و آمادهسازی حداکثری ظرفیتهای رفاهی جادههای استان برای مدیریت بهتر سفرهای اربعین است. محمدی در پایان خاطرنشان کرد: این اداره کل با فعالسازی کمیتههای نظارت استانی و شهرستانی، روند ارائه خدمات در مجتمعهای بینراهی را بهصورت مستمر رصد میکند تا زائران از خدمات مناسب و ایمن بهرهمند شوند.
