شناسهٔ خبر: 22519 - سرویس استان‌ها

فاصله شيروان به سايت مسكن مهر كوی وحدت در خراسان شمالی كوتاه شد

مسکن مهر کردستان رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان خراسان شمالی گفت: با بازگشايی راه جديد سايت مسكن مهركوی وحدت مسير شهرستان شيروان به اين سايت كوتاه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی، عبدالرضا زراعتکار گفت: هم اكنون خيابان پيروزی به سايت مسكن كوی وحدت آماده بهره‌برداری شده است كه شهروندان فاصله كمتری در مقايسه با راه قديمی برای رسيدن به اين سايت طی خواهند كرد.

وی بيان كرد: راه دسترسی سایت در گذشته از راه قدیم تکمران بود که باید سایت کاملا دور زده می‌شد ولی با مسیر جدید از خیابان پیروزی مستقیم وارد سایت شده و رفت و آمد خیلی به سهولت انجام می‌شود.

زراعتکار افزود: اگر مسئولین روشنایی و امنیت آن را تامین کنند هزار و ۷۰۰ خانوار با رغبت بیشتر برای ادامه تکمیل آورده خود اقدام خواهند کرد که بزودی اسکان خواهند یافت.

هم اکنون ۵۶ واحد از سایت به صاحبان واحدها واگذار شده و درحال آماده کردن برای اسكان و یا در مرحله قسط بندی و سیکل اداری هستند.

تعاونی‌های شرکت‌های رخام سازه و تکوین آرمه و کیش اوریناک و ژرف پی جاوید هم به محض تکمیل آورده خود نسبت به سیکل اداری قسط بندی و تحویل واحدها اقدام خواهند کرد.