شناسهٔ خبر: 22571 - سرویس استان‌ها

با اعتبار بيش از ۲۰ ميليارد تومان:

اجرای ۲۳۶ كیلومتر زیرسازی و روكش آسفالت راه روستایی در ایرانشهر

مجید شه‌بخت در سال ۱۳۹۴ با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان ۲۳۶ كیلومتر زیرسازی و روكش آسفالت گرم، سرد و فوگ سیل در محورهای روستایی شهرستان كنارك ایرانشهر اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی این اداره كل گفت: زیرسازی و روكش آسفالت گرم راه‌های روستایی شهرستان كنارك به طول ۴۶ كیلومتر در محورهای روستایی تنبلان - منه بالا به طول ۳۲ كیلومتر، محور روستایی دوكی – گو به طول ۵ كیلومتر، محور روستایی دوكی - دوراهی جوزدر به طول ۷ كیلومتر و محور تنبلان – كلیری – دوكی به طول ۲ كیلومتر در سال گذشته اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مجید شه بخش گفت: همچنین عملیات اجرایی زیرسازی و روكش آسفالت سرد در محور روستایی گنجی – جوزدر به طول ۱۱ كیلومتر، محور روستایی چاهان زرآباد ۱۲ كیلومتر و راه روستایی تنك به طول ۷ كیلومتر در سال ۱۳۹۴ در شهرستان كنارك اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: با احداث ۷۶ كیلومتر زیرسازی و روكش آسفالت گرم و سرد محورهای روستایی ۳۳۳۷ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار شده‌اند.

همچنین رئیس اداره نظارت بر ساخت راه روستایی اداره كل راه و شهرسازی ایرانشهر افزود: با هدف نگهداری محورهای روستایی كه در سالیان گذشته در این شهرستان احداث شده است ۱۶۰ كیلومتر فوگ سیل در محورهای روستایی شهرستان كنارك اجرا شده است.