شناسهٔ خبر: 22680 - سرویس استان‌ها

لکه گیری راه‌های روستایی شهرستان مراغه

لکه گیری رئیس اداره راه وشهرسازی مراغه از لکه گیری راه‌های روستایی شهرستان خبرداد .

به گزارش پایگاه خبرز وزرات راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی ، ناصر حمیدی گفت : راه‌های روستایی از مهمترین مسیرهای این شهرستان می باشند که برای کنترل ، حفظ و نگهداری از این مسیر بازدید و سرکشی های روزانه صورت می گیرد. وی اظهار کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب در این مسیر راهداران اداره راه و شهرسازی سریعا برای لکه گیری آسفالت اقدام می نمایند.

حمیدی حجم عملیات لکه گیری آسفالت انجام گرفته در مسیر های محور داش آتان ٰ، کرده - خداجو،احمد آباد - محور فرعی مراغه مکان - اسفستانج ، کهق - طالبخان ، آهق و راه روستایی خانقاه - موسی درق - قلعه خالصه - نرج آباد را حدود ۱۵۵تن اعلام کرد .

وی افزود: راهداران تلاشگر اداره راه و شهرسازی مراغه جهت ترمیم جاده ها و افزایش ایمنی تردد وسائط نقلیه و کاهش تصادفات جاده ای , عملیات لکه گیری آسفالت در مسیر مراغه - هشترود و مسیر مراغه - بناب را انجام دادند .

به گفته وی عملیات لکه‌گیری آسفالت در راههای ارتباطی شهرستان علی الخصوص در مسیر مراغه - هشترود و مسیر مراغه - بناب به علت ترافیک سنگین وسایط نقلیه در جهت آرامش خاطر رانندگان و همشهریان عزیز انجام می‌گیرد .

حمیدی حجم عملیات لکه گیری آسفالت انجام گرفته در مسیر فوق را حدود ۶۵ تن اعلام کرد .