شناسهٔ خبر: 22682 - سرویس استان‌ها

علی داوودی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کمیجان خبر داد:

آغاز فاز پایانی محور روستایی میلاجرد-محمودآباد در استان مرکزی

آسفالت راه روستایی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کمیجان از کلید خوردن مرحله پایانی ساخت محور روستایی میلاجرد-محمودآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی، علی داوودی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کمیجان با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه شبکه راههای شهرستان کمیجان با عنایت به اینکه این منطقه در سالهای اخیر به  دلایل مختلف به ویژه عدم تخصیص اعتبارات لازم از توسعه یافتگی مناسب برخوردار نبوده است تکمیل و بهسازی راه ارتباطی شهر میلاجرد –روستای محمودآباد( به طول ۱۷ کیلومتر) در دستور کار اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی قرار گرفته و از دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات زیرسازی بخش انتهایی  این محور به طول یک کیلومتر با اعتبار  اولیه ۳۲۰۰  میلیون ریال درحال اجراست.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کمیجان درخصوص این پروژه اضافه کرد: مشکلات مربوط به تملک حریم این محور مرتفع و توافقات لازمه با معارضین ملکی این پروژه صورت پذیرفته و درصورت تخصیص به موقع اعتبارات لازمه تا پایان ماه  جاری به بهره برداری می رسد.

گفتنی است شهرستان کمیجان با جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار نفر ,  در غرب استان مرکزی واقع شده و دارای ۹۰ کیلومتر راه فرعی و ۲۵۴ کیلومتر راه روستایی است./