شناسهٔ خبر: 22821 - سرویس استان‌ها

مسئول آموزش راه و شهرسازی استان بوشهر به عنوان رابط برتر آموزشی معرفی شد

جشنواره خانم مهناز پیشکار مسئول آموزش راه و شهرسازی استان بوشهر در جشنواره تجلیل از مسئولین آموزش به عنوان رابط برتر آموزشی معرفی و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، به منظور تقدیر و قدردانی از دست اندركاران آموزش و تعلیم و تعلم طی گردهمایی در تاریخ ۹۵/۳/۱۰ در مركز آموزش و پژوهش استانداری بوشهر با حضور مدیركل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر و دیگر مسئولین ازخدمات مسئولین آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل شد.

در این گردهمایی با اعطاء لوح تقدیر از رابطین برتر ادارات كل استان قدردانی گردید و خانم مهناز پیشكار به عنوان رابط برتر آموزشی برگزیده شد.

مهناز پیشكار در گزارش عملكرد آموزشی اداره كل راه و شهرسازی گفت: برنامه‌های آموزشی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر طی سال ۹۴ جهت پویایی و تحول در سیستم اداری با هدف ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان و کارکنان است.

وی در ادامه افزود: نتیجه و باز خورد آموزش‌های ارائه شده از سوی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، ارتقاء سطح مهارت کارکنان سازمان و افزایش سطح آگاهی كاركنان و كارشناسان است.