شناسهٔ خبر: 22854 - سرویس مسکن و شهرسازی

۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان در کرمانشاه ساخته می‌شود

مسکن محرومان ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کرمانشاه ساخته می شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) این واحدهای مسکونی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کرمانشاه ساخته شده و به خانواده‌های نیازمند واگذار می شود.

تفاهم‌نامه‌ ساخت و تکمیل ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه در جریان سفر علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کرمانشاه در استانداری این استان به امضا می رسد.

علاوه بر این، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت از اعلام سرمایه‌گذاری جدید بنیاد برکت با حجم بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۵ در این سفر خبر داد و گفت این سرمایه‌گذاری با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته‌ این استان و در بخش‌های مختلف از جمله توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، ساخت مدرسه، مراکز فرهنگی - مذهبی، امور زیربنایی و ارائه‌ خدمات سلامت، بیمه‌ای، حمایتی و عام‌المنفعه انجام می گیرد.

اکنون ساخت چهار هزار و ۴۰۲ واحد مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دست اجر است که تاکنون بیش از یکهزار و ۴۵۰ واحدآن به بهره‌برداری رسیده یا آماده‌ بهره برداری است.

ساخت مسکن محرومان از جمله برنامه‌های بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی است که با جدیت از سوی این بنیاد در مناطق محروم و کمتر توسعه ‌یافته‌ کشور دنبال می‌شود.