شناسهٔ خبر: 23180 - سرویس استان‌ها

بازدید استاندار از پروژه‌های راه و شهرسازی در ثلاث باباجانی استان کرمانشاه

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر یك روزه استاندار و هیات همراهش به شهرستان ثلاث، پروژه‌های عمرانی این شهرستان را برای بازدید معرفی كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری در سفر یك روزه استاندار و هیات همراهش به شهرستان ثلاث، پروژه عمرانی، بهسازی و تعریض مسیر جوانرود-ثلاث، احداث بازارچه شیخ صالح، روكش محور ازگله-سرپل ذهاب و مسیر قلقله به چم زرشك را برای بازدید معرفی كرد.

مدیركل راه و شهرسازی پس از این بازدید و البته برگزاری شورای برنامه‌ریزی شهرستان ثلاث گفت: در این سفر دکتر رازانی نسبت تامین اعتبار سال ۹۵ پروژه بازارچه شیخ صالح از محل اعتبارات استانی و همچنین درآمد خود بازارچه قول مساعد دادند كه این مهم می‌تواند نقش چشمگیری برای ساماندهی این مهم اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر بازارچه شیخ صالح با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان، بیش از ۲۶ درصد پیشرفت فیزیكی داشته و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز می‌توان ۱۸ ماهه شاهد اتمام عملیات ساخت آن باشیم.

بهادری در ادامه در خصوص راه اصلی جوانرود-ثلاث به طول ۵۱ كیلومتر هم افزود: این مسیر با وجود بازارچه مرزی از لحاظ اقتصادی قابل توجه است و همین امر قول مساعد مهندس امینی معاون وزیر را برای تامین اعتبار مورد نیاز در سفر اخیر ایشان به استان در پی داشت كه البته در بازدید امروز استاندار هم قرار شد مسائل اعتباری مورد نیاز، از محل سفر رئیس جمهور به استان پیگیری شود.

عبدالله بهادری در ادامه تصریح کرد: بازدید از محور ازگله به سمت شهرستان سرپل ذهاب هم، تعهد روکش ۱۱ کیلومتر مسیر ظرف مدت یک ماه را برای اداره کل راه و شهرسازی همراه داشت.

گفتنی است تامین اعتبار روکش محور قلقله-چم زرشک هم مطرح شد و موافقت با این مهم و تأمین آن، عملیات ترمیم و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از این محور را در دستور کار قرار خواهد داد.