شناسهٔ خبر: 23323 - سرویس مسکن و شهرسازی

در دویست و پنجمین نشست انجمن مفاخر معماری ایران مطرح می‌شود

مقابله با بیابان‌زایی در نشست «مادر زمین، بیابان و مردم»

پوستر دویست و پنجمین نشست انجمن مفاخر معماری ایران با سخنرانی تعدادی از فعالان زیست‌محیطی و معماری با موضوع «مادر زمین، بیابان و مردم» به مناسبت روز جهانی مقابله با بیابان زایی در موزه امام علی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انجمن مفاخر معماری ایران در دویست و پنجمین گفتمان هنر و معماری خود با موضوع مادر زمین، بیابان و مردم به مناسبت روز جهانی مقابله با بیابان‌زایی برنامه اجرا می‌کند.

در این نشست که با هدف مقابله با بیابان‌زایی در کشور و در انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود سید علیرضا قهاری رئیس انجمن مفاخر معماری ایران، محمدتقی فرور، فرخ باور، خدیجه رضوی، ناهید تقی زاده، میرمهرداد میرسنجری، آرش خیراندیش، بابک توتونچی، مه لقا کاشفی، فاطمه ظفرنژاد، نرگس روحانی و مژگان جمشیدی سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه، چهارشنبه ۲۶ خردادماه سال ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) واقع در خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می‌شود.

گفتنی است دویست و چهارمین نشست انجمن مفاخر معماری ایران به پخش مستند باغ های گمشده و روند تخریب باغ‌های ایران و تاثیر مثبت باغ‌ها در پایداری محیط زیست ارتباط داشت. /