شناسهٔ خبر: 23328 - سرویس استان‌ها

آسفالت ۱۰ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگاور استان کرمانشاه از عملیات آسفالت راه روستایی چناران –و ناوکوه-گروس در محور دهستان خزل غربی از توابع شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، علی طاهرآبادی با اعلام این خبر گفت: به دلیل شنی بودن مسیر مذکور، انجام عملیات آسفالت راه روستایی چناران –وناوکوه-گروس به طول ۱۰ کیلومتر ،عرض بیش از ۵ متر و ضخامت ۶ سانتی متر در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: عملیات آسفالت راه روستایی یاد شده فوشنجان با اختصاص ۸۰۰۰ تن آسفالت گرم در حال انجام و ۶ کیلومتر از مسیر باقی مانده که راه ارتباطی تنها یک روستا است درصورت تأمین اعتبار عملیاتی خواهد شد و با اجرای این عملیات، بیش از ۱۲۰ خانوار از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

راه روستایی مذکور در ۴۴ کیلومتری کنگاور، دارای ۱۶ کیلومتر طول کل راه، همچنین راه ارتباطی ۶ روستا است که به صورت پیمانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در حال انجام است و تا پایان خرداد ماه امسال به پایان می‌رسد.