شناسهٔ خبر: 23333 - سرویس جاده‌ای

بازگشايی محور دماوند فیروزکوه با تلاش عوامل راهداری

بازگشایی بر اثر برخورد ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر منجر به مسدود شدن محور دماوند-فیروزکوه شده بود با تلاش عوامل راهداری و همکاری پلیس راه بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ذکریا صفرزاده گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر منجر به مسدود شدن محور دماوند-فیروزکوه شد این حادثه که بین دو دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر در ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۳/۱۹ در محور دماوند-فیروزکوه حدفاصل دلیچایی منجر به مسدود شدن این محور شد.

وی ادامه داد: در پی بروز این حادثه با تلاش ۹ نفر از عوامل راهداری، یک دستگاه لودر، یکدستگاه کامیون ولوو و سه دستگاه گشت راهداری با همکاری پلیس راه دماوند – فیروزکوه در مدت زمان کمتر از دو ساعت محور دماوند- فیروزکوه پاکسازی و تردد برقرار شد.

وی افزود: ضمناً این حادثه یک نفر مجروح داشت که توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان سوم شعبان دماوند اعزام شد. همچنین بر اساس گزارش پلیس راه دماوند - فیروزکوه مقصر اصلی این حادثه، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو توسط یکی از کامیون‌ها عنوان کرد.