شناسهٔ خبر: 23488 - سرویس مسکن و شهرسازی

عضو جديد هيئت مديره شرکت عمران شهرهای جديد منصوب شد

سر در ساختمان شرکت عمران شهرهای جدید با صدور حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، حسن روانفر به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، طی حکمی از جانب محسن نریمان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، حسن روانفر به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید منصوب و از تلاش‌های میرمحمد غراوی عضو پیشین هیئت مدیره شرکت قدردانی شد.

در این مراسم، نریمان مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات غراوی، وی را فردی شایسته و بااخلاق معرفی کرد که همواره به فکر خدمت بوده و به جایگاه سازمانی توجه نداشته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین نقش میرمحمد غراوی را در تنظیم شیوه نامه های عبور از بحران و رفع مشکلات شهر جدید پرند به عنوان معین ویژه این شهر بسیار مهم تلقی کرد و حضور ۳۳ ماهه وی را در شرکت عمران شهرهای جدید منشأ خیر دانست.

نریمان در ادامه نیز به اقدامات شایسته و عملکرد خوب روانفر در مدیریت شهر جدید بهارستان اشاره کرد و از او به عنوان نیروی فعال، پیگیر و با کوله باری از تجربیات نام برد و انتصاب وی را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره مثبت ارزیابی کرد.

در این مراسم اعضای هیئت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران کل شهرهای جدید و مدیران عامل شهرهای جدید اندیشه، پردیس، پرند و هشتگرد نیز حضور داشتند.

گفتنی است، روانفر پیش از این مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان بود که با صدور حکمی از سوی معاون وزیر محمدرضا احمدی عضو جدید هیئت مدیره و سرپرست بهارستان شد./