شناسهٔ خبر: 23503 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی طرقبه – شاندیز:

اتمام بخشی از عملیات خط‌کشی و نصب گاردریل در شهرستان طرقبه - شاندیز خراسان رضوی

غلامرضا علی آبادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه - شاندیز خراسان رضوی از اتمام بخشی از عملیات خط‌کشی و نصب گاردریل در محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، غلامرضا علی آبادی با اعلام این خبر افزود: این مسیرها شامل محورهای نغندر، مغان، جاده شاندیز و محور حسن‌آباد در شهرستان طرقبه - شاندیز است.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی، خط‌کشی و نصب حفاظ در محل‌های مناسب است افزود: عملیات خط‌کشی محورهای شاندیز و شهرک صنعتی، مغان، ابراهیم‌آباد، گراخک و دهبار به طول ۳۸ کیلومتر و نصب گاردریل در محورهای نغندر و مغان به طول ۳ هزار متر در راستای افزایش ایمنی این مسیرها انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه - شاندیز گفت: جهت انجام فاز بعدی عملیات خط‌کشی و نصب گاردریل محورهای شهرستان، نیازمند حمایت‌های معنوی و مالی همیشگی مسؤولان هستیم و در این خصوص مکاتبات لازمه با مدیریت راهداری استان انجام گرفته و به محض تخصیص اعتبارات لازم، ادامه عملیات آغاز خواهد شد.