شناسهٔ خبر: 23532 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت خبر داد:

آغاز عمليات آسفالت محور راه روستايی لاقان شهرستان شفت استان گیلان

راه روستایی اردشير علیزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت استان گیلان از آغاز اجرای عمليات آسفالت راه روستايی لاقان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گیلان، اردشيرعليزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت با بیان این که موثرترین شرایط برای تردد ایمن، زیرسازی مناسب و داشتن یک رویه سالم است تا بتوان با ايمنی بيشتر تردد کرد افزود: به همین منظور عمليات زیرسازی راه روستايی لاقان شهرستان شفت به اتمام رسيده  و عمليات آسفالت آن به طول سه و نيم كيلومتر متر آغاز شده است.

وی هزينه آسفالت اين محور را بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ ميليون ریال اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از اين طرح ۵۰ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند می‌شوند و علاوه بر آن محورشفت فومن به دو بخش متصل می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت همچنین از رفع تجاوز به حریم راه محور شفت-جیرده خبر داد و گفت: در راستای حفظ و نگهداری حریم راه‌ها یک باب انباری که بدون مجوز در حریم محور شفت جیرده احداث شده بود با اخذ حکم قضایی توسط اکیپ راهداری قلع و قمع و آثار آن جمع آوری شد.