شناسهٔ خبر: 23547 - سرویس استان‌ها

معاون عمرانی استاندار قزوین:

تاكيد بر یافتن راهکارهای اجرایی برای حل مسایل مردم

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح موارد در تریبون‌های اطلاع رسانی با هدف سپردن امور جاری سازمان متبوع به سایر دستگاه‌های اجرایی، ساده‌ترین راهی است که در اختیار همه مدیران قرار دارد ولی این شیوه نتیجه‌ای جز تشویش افکار عمومی و ایجاد اختلال در امور نداشته و بهتر است به جای این قبیل اقدامات در پی یافتن راهکارهای عملی جهت مرتفع کردن مشکلات بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، منوچهر حبیبی در این باره گفت: دسترسی آزاد به اطلاعات و قرار گرفتن در جریان امور جاری استان حق مسلم رسانه‌ها و افکار عمومی است ولی ارایه اطلاعات ناقص و طرح موارد با هدف سپردن امور جاری سازمان متبوع به سایر دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه پذیرفتنی نبوده و مدیران حق چنین اقداماتی را ندارند.

وی در ادامه افزود: سالی که پیش رو داریم توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و لازمست که مدیران و مسئولین استانی نیز با همبستگی و یکپارچگی همه توان و تلاش خود را در جهت تحقق این شعار بکار گیرند.

حبیبی یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های دنیای امروز را تاثیر رسانه‌ها و بسترهای اطلاع رسانی در تمامی حوزه‌ها دانسته و عنوان کرد: باید با ارایه اخبار و اطلاعات کامل و به موقع به رسانه‌های مختلف ضمن بهره گرفتن از توان و ظرفیت قابل توجه این بخش، مشارکت و حمایت افکار عمومی را نیز جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام بکار گرفت.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: اولویت اول ما تامین آسایش و رفاه مردم بوده و در این راه باید همه توان و ظرفیت خود را بکار گرفته و از ایجاد هر گونه جنجال و تنش که نتیجه‌ای جز تشویش افکار عمومی و متوقف نمودن امور ندارد به شدت پرهیز شود.

حبیبی با بیان اینکه مسکن مهر از پروژه‌هایی است که در آن همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف به شکل بارزی تجلی یافته، گفت: همچنان که تا امروز با همه کمبودهایی که در تخصیص اعتبارات در راه دولت قرار گرفته، اقدامات قابل قبولی در پروژه مسکن مهر به انجام رسیده، لازم است مدیران و مسئولین استانی و محلی با تلاشی مضاعف ضمن همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، موارد و مسایل این پروژه عظیم را مرتفع نمایند.