شناسهٔ خبر: 23571 - سرویس بنادر و دریانوردی

احداث کارخانه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش از ٢٣٠٠ میلیارد ریال در بندر امیرآباد

بندر امیرآباد احداث کارخانه MDF با سرمایه گذاری بیش از ٢٣٠٠ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندر امیرآباد ، به زودی آغازخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛ مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت: این کارخانه در فاز اول با سرمایه‌گذاری بیش از   ٢٣٠٠ میلیارد ریال و ظرفیت سالانه ٣٠٠ هزار مترمکعب MDF  ، در بندر امیرآباد احداث می‌شود.

مهندس خدمتگزار با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این کارخانه ، برای ٣٠٠ نفر  به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود، افزود  در این راستا میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد با افزایش چشم‌گیری به  بیش از ١٠٠٠٠ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی همچنین به شعار «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» در سال ٩٥ ، اشاره کرد و بر تحقق این امر با تکیه بر اجرای درست اصل ٤٤ قانون اساسی جهت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی  و پویایی اقتصاد منطقه ، تأکید کرد.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد  با قابلیت هایی از قبیل اتصال به شبکه ریلی سراسری ، حمل و نقل چندوجهی ، دارا بودن اراضی پشتیبانی ١٠٦٠ هکتاری  و برخورداری از مزایای منطقه ویژه اقتصادی ، به طور مستمر مورد توجه سرمایه گذران داخلی و خارجی قرار گرفته است.