شناسهٔ خبر: 23579 - سرویس استان‌ها

بازديد مدير كل راه و شهرسازی خراسان شمالی از محور بجنورد به جنگل گلستان

بازدید اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی از بازدید مدير كل راه و شهرسازی استان به همراه نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور عصر دیروز از محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به در پيش رو بودن فصل تابستان و سفرهاي تابستانه با اشاره به اینکه محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از پروژه‌های اساسی و حیاتی استان محور بجنورد-جنگل گلستان است به همین مناسبت مدير كل راه و شهرسازي خراسان شمالي به همراه نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از این محور بازدید بعمل آوردند تا از نزدیک به مشکلات این محور بپردازند .

 پروژه چهاربانده شدن محور بجنورد- جنگل گلستان به طول ۱۴۵کیلومتر که۹۰کیلومتر آن در شهرستان مانه و سملقان قرار دارد یکی از پروژه‌های مهم و اساسی خراسان شمالی محسوب می‌شود.

 از سال ۸۴ تا ۹۲ حدود ۱۵کیلومتر چهاربانده شده است اما این پروژه مهم و حیاتی از  سال ۹۲ تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.

علی‌اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی درطول این بازدید به اعتبار این پروژه اشاره کرد و افزود : کل اعتبار مصوب برای این پروژه را هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: امسال ۷۰درصد در محور بجنورد -جنگل گلستان کاهش تلفات جاده‌ای داشته‌ایم.

جاده بجنورد به جنگل گلستان يكي از پرترددترين محورهای مواصلاتی خراسان شمالی و يكی از مهم‌ترين محورهای حادثه‌خيز است و همه ساله ميليون‌ها مسافر و زائر از آن عبور می‌كنند./