شناسهٔ خبر: 23640 - سرویس استان‌ها

رئیس راه و شهرسازی سیاهکل خبر داد:

زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی در استان گیلان

راهسازی رئیس راه و شهرسازی سیاهکل گفت: زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی بیدرون و پیرمومن سرا در استان گیلان به طول ۲.۱ کیلومتر در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، فریدون سیاری رئیس راه و شهرسازی سیاهکل با اعلام این خبر گفت: عملیات روکش آسفالت راه روستایی بیدرون شهرستان سیاهکل به طول ۲.۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیون تومان درحال اجراست.

سیاری افزود: تردد ایمن مستلزم داشتن یک بستر مناسب است و شهرستان سیاهکل با توجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگر پذیر بودن، هرساله پذیرای مهمانان و گردشکران زیادی بوده که حفظ و نگهداری راه‌های شهرستان، توسط همکاران در راه و شهرسازی سیاهکل پی‌گیری می‌شود.

همچنین اردشیر علیزاده رئیس راه و شهرسازی شفت گفت: زیرسازی راه روستایی پیرمومن سرا بطول ۲ کیلومتر در حال انجام است که بزودی عملیات آسفالت آن نیز اجرایی خواهد شد.

در پایان ایرج رضایی رئیس راه و شهرسازی املش نیز از ایمن‌سازی راه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء ایمنی محور املش به خرشتم، عوامل راهداری این شهرستان در جهت آشکارسازی علائم و شانه خاکی راه، در حال اجرای عملیات بوته‌زنی و علف تراشی بطول ۳ کیلومتر هستند.