شناسهٔ خبر: 23697 - سرویس استان‌ها

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه خبر داد:

بهره‌برداری از ۴۴ كیلومتر راه روستایی در ۹ شهرستان در ۳ ماهه اول امسال

عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: در ۳ ماهه اول امسال ۴۴ كیلومتر راه روستایی در ۹ شهرستان تكمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری با تاكید بر اهمیت ساماندهی راه‌های روستایی مخصوصا از نظر اقتصادی گفت: آنچه امسال در دستور كار همه دستگاه‌های اجرایی سراسر كشور قرار دارد تحقق مهمی به نام اقتصاد مقاومتی است، به گونه‌ای كه آثار عملی آن با اقدامی مستمر در زمانی كوتاه نمایان باشد.

وی در این خصوص افزود: در حوزه راه و شهرسازی با توجه به تاكیدات مقام عالی وزارت، ساماندهی راه‌های روستایی كه می‌تواند نقشی مهم در مهاجرت معكوس و البته تقویت فعالیت‌های اقتصادی روستاییان بازی كند به همین هدف دنبال می‌شود.

بهادری گفت: اداره راه و شهرسازی استان كرمانشاه با تزریق به موقع اعتبارات از محل سفر مقام معظم رهبری به استان در سه ماهه آغازین سال ۹۵ بیش از ۴۴ كیلومتر  راه روستایی در حوزه ۹ شهرستان سنقر، صحنه هرسین، كرمانشاه، گیلانغرب، دالاهو، ثلاث، جوانرود، كنگاور در اختیار روستاییان قرار داده است.

مدیركل راه و شهرسازی در پایان ابراز امیدواری كرد: با روند پیش رو ۸۰ كیلومتر دیگر كه در حال حاضر با جدیت در حال انجام است تا مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این پروژه‌ها در شهرستان‌های ثلاث، پاوه و سنقر در حال اجراست.