شناسهٔ خبر: 23810 - سرویس استان‌ها

جزییات اقدامات راهداری در شهرستان‌های استان گیلان

آسفالت راه روستایی طی چند روز گذشته اقدامات راهداری در شهرستان‌های ماسال، سیاهکل و لنگرود استان گیلان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی گیلان، سید نورالدين فاطمی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماسال با اعلام این خبر گفت: در طی چند روز گذشته در جهت حفظ و صیانت از حریم قانونی راه‌ها تعداد یک فقره اخطاریه رفع تجاوز ساخت و ساز غیر مجاز در روستای گیله سرا و یک فقره اخطاریه رفع تجاوز نصب پایه آهنی در حریم راه روستای تبرسرا در بخش مرکزی شهرستان ماسال صادر شده است.

 فاطمی همچنین از مهمترین فعالیت‌های راهداران در طی چند روز گذشته را در جهت ایمن‌سازی محور روستایی کوچکام نصب گاردریل، علف تراشی محورهای ماسال، کلیدبر و شاندرمن به ضیابر، شستشوی علایم در محور ماسال، گیلوان، لکه‌گیری آسفالت محور شاندرمن به ضیابر و تسطیح، رگلاژ راه روستایی توت نسآ به دیگا در بخش مرکزی ماسال است.

فریدون سیاری رئیس راه و شهرسازی سیاهکل گفت: بهسازی و آسفالت راه روستایی مالده شهرستان سیاهکل بطول ۲/۱ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر به مبلغ ۳۷۸ میلیون تومان انجام پذیرفت.

سیاری با بیان اینکه داشتن زیرسازی و رویه مناسب همواره یکی از موثرترین عوامل در تردد ایمن و سالم است گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان سیاهکل بجهت سهولت و ایمن‌سازی تردد کنندگان از روستایی مالده که یکی از راه‌های متصل کننده شهرستان سیاهکل به شهرستان لاهیجان است را بهسازی و آسفالت کرد.

در پایان علی نجفی رئیس راه و شهرسازی لنگرود گفت: در راستای زیباسازی و تنظیف حاشیه راه‌ها در شهرستان لنگرود توسط عوامل راهداری صورت گرفت.