شناسهٔ خبر: 23823 - سرویس استان‌ها

سرپرست راهداری استان قم خبر داد:

آغاز عملیات بهسازی محور قدیم قم- کاشان

محور قدیم قم- کاشان سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات بهسازی محور قدیم قم-کاشان به طول ۳۰ کیلومتر و با قراردادی بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در ادامه عملیات بهسازی محورهای جاده‌ای استان قم که در پی اتمام راهداری نوروزی آغاز شده است، طرح بهسازی محور قدیم قم-کاشان عملیاتی شد.

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: در راستای افزایش سطح ایمنی و تسهیل ترافیک یکی از پرترددترین محورهای جاده‌ای استان، طرح بهسازی محور قدیم قم-کاشان در قالب درزگیری، لکه‌گیری و روکش آسفالت اجرایی شد.

وی طول مسیر اجرایی پروژه را بالغ بر ۳۰ کیلومتر عنوان کرد و توضیح داد: عملیات بهسازی در ده کیلومتر ابتدایی مسیر باند رفت به عرض ده متر و بیست کیلومتر پایانی در دو باند رفت و برگشت با عرض ۷/۵ متر اجرا می‌شود.

طلوعی اعتبار تخصیصی این پروژه را در قالب اعتبار پروژه بهسازی محورهای لنگرود-کهک و قدیم قم-کاشان عنوان کرد و گفت: اعتبار اجرایی بهسازی محور قدیم قم-کاشان بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم بازه زمانی تکمیل طرح را ۶ ماهه و تا پایان آذرماه امسال برآورد کرد و افزود: در صورت تامین به موقع منابع اعتباری امیدواریم در موعد مقرر پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

طلوعی در پایان ضمن تاکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگان محترمی که در مسیر قدیم قم-کاشان تردد می‌نمایند خواستار همکاری بیشتر این عزیزان با عوامل اجرایی طرح شد.