شناسهٔ خبر: 23866 - سرویس استان‌ها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد:

کاهش ۱۱ کیلومتری مسیر بندرریگ به گناوه

راهسازی باستی با اشاره به اجرای محور گناوه به بندرریگ گفت: با اجرای این محور مسیر بندرریگ به گناوه ۱۱ کیلومتر کاهش می‌یابد که برای تسریع در اجرای این محور راهکارهای لازم ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در بازدید از روند اجرایی طرح‌های راهسازی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون در تمام محورهای این استان طرح چهار خطه شدن جاده‌ها در دست اجراست اظهار داشت: بیشترین اعتبارات عمرانی و ملی متمرکز در استان بوشهر در حوزه طرح‌های راه‌سازی تخصیص می‌یابد که این مهم زمینه توسعه بیش از پیش این استان را  فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگراهی برازجان ـ گناوه و دیلم تصریح کرد: اکنون این طرح روند اجرایی مطلوبی دارد به گونه‌ای که محور برازجان به گناوه به چهار خطه تبدیل شده و چهار خطه گناوه به دیلم پیشرفت بالایی دارد.

باستی با اشاره به اجرای محور گناوه به بندرریگ گفت: با اجرای این محور مسیر بندرریگ به گناوه ۱۱ کیلومتر کاهش می‌یابد که برای تسریع در اجرای این محور راهکارهای لازم ارائه شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه بزرگراه محور گناوه به دیلم ۶۵ کیلومتر طول دارد گفت: ۲۵ کیلومتر این بزرگراه اواخر سال قبل زیر بار ترافیک رفت و اکنون ۲۰ کیلومتر این محور تکمیل شده و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

باستی با اشاره به اینکه طول خروجی دوم بوشهر ۱۴ کیلومتر است گفت: فاز نخست این محور به طول ۱۱ کیلومتر جاده شیف را به تقاطع غیرهم‌سطح چغادک وصل می‌کند و سه کیلومتر باقی مانده اجرای پل‌های متعدد است که بزودی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای خروجی دوم بوشهر بیان کرد: محور خروجی دوم بوشهر که از مصوبات هیئت دولت به استان بوشهر است روند اجرایی مطلوبی دارد به گونه‌ای که فاز نخست آن به طول ۱۱ کیلومتر امسال افتتاح می‌شود.