شناسهٔ خبر: 23877 - سرویس استان‌ها

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در ساختمان‌های بزرگ در حال احداث استان تهران

ساختمان مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساختمان مدیریت بحران استانداری تهران واقع در انتهای بزرگراه شهید بابایی و ساختمان پزشکی قانونی جنوب تهران واقع در میدان بهشت بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، جواد فلاح مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این مطلب گفت: ساختمان مدیریت بحران استان تهران با ۲۲۰۰ مترمربع زیربنا و سازه بتنی شامل ۱ طبقه زیرزمین و ۴ طبقه است که با تامین اعتبار در سال ۹۴ در مناقصه ساخت این ساختمان مجدد جان گرفت و هم اکنون نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی با رعایت کامل استانداردهای روز اروپا و تکنولوژی‌های مدرن، استفاده از چراغ های روشنایی پیشرفته با حداکثر شارژ نوری، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نگهداری و سرویس دهی آسان در سال‌های بهره‌برداری، استفاده از سیستم گرمایش و سرمایش VRF و ... را از خصوصیات بارز پروژه مذکور برشمرد و گفت: با تزریق اعتبارات پروژه مذکور همزمان با هفته دولت آماده بهره‌برداری خواهد بود. پروژه‌ای که یک ساختمان مرجع در مدیریت بحران استان تهران قلمداد می‌شود قابلیت و پیش‌بینی استفاده از انرژی‌های نو پشتیبانی ارتباط مخابراتی ماکروویو، سوله مجزا و پد فرود هلیکوپتر و مانیتورینگ کلیه اتفاقات استان تهران از زمان وقوع بحران برخوردار بوده و ضد زلزله است.

مدیر فنی و اجرایی استان تهران همچنین از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد پروژه تخریب و بازسازی ساختمان پزشکی قانونی جنوب تهران واقع در میدان بهشت خبر داد و گفت: این سازه فلزی زیبا در مجاورت میدان بهشت نیز با کمک مالی استانداری تهران در هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری خواهد بود.