شناسهٔ خبر: 23973 - سرویس استان‌ها

مدیرساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

هفته دولت ۹۵ زمان بهره‌برداری از پروژه ملی كمربندی گالیكش در شرق گلستان

آسفالت مدیرساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی گلستان با اشاره به پیشرفت فیزیكی بیش از ۹۵ درصدی كمربندی شهرستان گالیكش در شرق استان از زمان بهره‌برداری آن در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی اكبرشاهینی در گفت و گویی خبری گفت: این پروژه كه در حیطه وظایف شهرداری گالیكش قرار دارد هم اكنون با مساعدت و تامین اعتبار از سوی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان همچون مدیركل محترم راه و شهرسازی و نماینده مجری كل در استان در دو باند شمالی و جنوبی در حال احداث است.

وی طول این پروژه ملی را سه كیلومتر و ۷۵۰ متر بیان كرد و گفت: زیرسازی و آسفالت باندهای شمالی و جنوبی آن توسط نماینده مجری كل در استان و بتن RCC كه نوعی بتن غلتكی از انواع بتن‌های نوین است و همچنین رفوژ میانی و جدول و آسفالت لایه نهایی آن توسط اداره كل راه و شهرسازی گلستان انجام شده است.

شاهینی ادامه داد: اعتبار صرف شده از سوی اداره كل راه و شهرسازی برای اقدامات مرتبط بالغ بر ۵۲ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال از محل منابع سازمان راهداری و استانی بوده كه طی دو قرارداد پیمانكاری به اجرا درآمده است.

وی یادآور شد: این كمربندی از ابتدای شهر گالیكش تا انتهای آن امتداد دارد و به شكل دو باند رفت و برگشت جداشده با رفوژ وسط است.