شناسهٔ خبر: 24013 - سرویس استان‌ها

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب خبر داد:

اجرای عملیات شانه‌سازی محور خنداب – میلاجرد در استان مرکزی به طول ۱۳ کیلومتر

شانه سازی مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب از اجرای عملیات شانه‌سازی محور خنداب – میلاجرد در استان مرکزی به طول ۱۳ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مركزی، حسینعلی قناتی مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب با اعلام خبر فوق گفت: از آنجا که در صورت بروز نقص فنی در خودرو و نیاز به پارک و یا انحراف از جاده به هر دلیل ممکن، وجود شانه راه مناسب نقش مهمی در کاهش بروز حوادث جاده‌ای دارد، مقوله شانه‌سازی محورهای حوزه استحفاظی را در دستور کار داریم.

 مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب در همین رابطه افزود: عملیات شانه‌سازی محور خنداب-میلاجرد به طول ۱۳ کیلومتر با هدف ارتقاء ضریب ایمنی از انتهای حوزه شهرستان خنداب آغاز شده و تا ابتدای حوزه استحفاظی در دست اجراست، و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در قالب برنامه یک ماهه به اتمام خواهد رسید.

قناتی مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب در خصوص ویژگی‌های این پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه با استفاده از ماشین آلات راهداری و عوامل راه و شهرسازی شهرستان خنداب بصورت امانی در حال اجرا است.