شناسهٔ خبر: 24026 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت محور ساغشک به جاده بین‌المللی سنتو در خراسان رضوی

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه - شاندیز خراسان رضوی از آغاز عملیات آسفالت فاز یک محور ساغشک به جاده بین‌المللی سنتو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، غلامرضا علی آبادی با اعلام این خبر افزود: امنیت، رونق صنعت کشاورزی، کاهش ترافیک و سوانح جاده‌ای و افزایش رفاه عمومی همواره از اهداف اداره راه و شهرسازی در خصوص اجرای پروژه‌های راهسازی است.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات آسفالت فاز یک محور ابراهیم آباد به روستای ساغشک به طول حدود ۲ کیلومتر از اول تیر ماه امسال به صورت مشارکتی آغاز شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی طرقبه شاندیز با بیان اینکه این پروژه با مشارکت‌های مردمی و با حمایت‌های مالی اراضی مهر و راه آهن اجرا می‌شود، گفت: اداره راه و شهرسازی نیز در این پروژه، تأمین کننده قیر و ناظر پروژه است.

وی با تشکر از حمایت‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم شهرستان شهرستان طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری این شهرستان و اهالی منطقه، افزود: لازمه ادامه عملیات آسفالت در فازهای بعدی پروژه به طول ۷ کیلومتر، حل و فصل مسایل حقوقی مربوط به تحصیل و تملک اراضی حریم جاده توسط دهیاری و بخشداری شاندیز و اهالی منطقه است.

گفتنی است در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز یک آسفالت محور ساغشک به جاده بین المللی سنتو، جمعی از مسؤولان این شهرستان و اهالی منطقه حضور داشتند.