شناسهٔ خبر: 24050 - سرویس مسکن و شهرسازی

نشست نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های فکری در معماری

پوستر دویست و هشتمین نشست انجمن مفاخر معماری ایران با عنوان« نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های فکری در معماری» به منظور بررسی معماری معاصر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و هشتمین گفتمان هنر و معماری با عنوان نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های فکری در معماری به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود.

این نشست که با سخنرانی سعید گلستانی و امیرحسین حاجی‌زاده همراه خواهد بود چهارشنبه ۹ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می شود و حضور برای علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

گفتنی است دویست و هفتمین نشست انجمن مفاخر معماری ایران هفته گذشته ۲ تیرماه، تحت عنوان «مصوبه برج باغ با شهر چه کرد؟» در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با سخنرانی مسعود حمزه‌ای مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی، علی دشتی مشاور شورای شهر تهران، محمدحسین بوچانی دبیر کمیسیون سلامت شورای شهر تهران و محمد درویش دبیر انجمن حفاظت از محیط‌زیست همراه بود.

شایان ذکر است مدیرکل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی در نشست پیشین، خواستار تغییر نگاه به باغات به نگاه کاربری عمومی و عالم المنفعه شد و در بخشی از سخنان خود تاکید کرد تا حفاظت از باغات شهر به شیوه بناهای تاریخی و میرای معنوی شهرها باشد. /