شناسهٔ خبر: 24096 - سرویس وزارتی

همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) انجام شد؛

حضور وزیر راه و شهرسازی در منزل شهید دادمان/ یاد رحمان و علی دادمان همواره در ذهن‌ها خواهد ماند

دیدار وزیر راه و شهرسازی عصر روز ۲۱ رمضان همراه جمعی از معاونان خود به منظور همدردی و عرض تسلیت به خانواده شهید دادمان به مناسبت درگذشت علی دادمان فرزند برومند این خانواده به منزل شهید دادمان رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی در منزل شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات ضمن عرض تسلیت به خانواده دادمان به مناسبت درگذشت علی دادمان، یاد پدر آن مرحوم را نیز گرامی و اظهار داشت: خداوند شهید رحمان دادمان را رحمت کند، وی برای ما که در دانشکده فنی دانشگاه تهران تحصیل کرده‌ایم الگو بود.

وی افزود: رحمان مردی جسور و از خود گذشته بود و تمام کسانی که هم‌دوره رحمان بودند، خاطرات خوبی از جسارت‌های او در تظاهرات و مبارزات دانشجویی دارند.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز هم‌دردی با همسر شهید دادمان و با تاکید بر این که یاد رحمان و علی دادمان همواره در ذهن‌ها خواهد ماند، گفت: «رحمان برای دانشجویان فنی الگو بود» و در ادامه خاطرنشان کرد: اولین بار که علی را دیدم یاد تظاهرات آبان ماه سال ۵۶ بعد از آمدن جیمی کارتر رییس جمهوری وقت امریکا به ایران افتادم که رحمان هدایت تظاهرات دانشگاه فنی را بر عهده داشت.  

آخوندی گفت: خداوند هر دو عزیز از دست رفته را قرین رحمت خود قرار دهد.

داود کشاورزیان، محسن پورسیدآقایی، سیدسعید سیدعلایی، محمدجعفر علیزاده، فرهاد پرورش، سید حسین میرشفیع و سیدقاسم بی‌نیاز وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.  

گفتنی است، علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان امروز هفتم تیرماه مصادف با ۲۱ ماه رمضان همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) در بیمارستان خاتم الانبیا پس از تحمل نوع نادری از سرطان دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار شهدا رفت.   

مراسم تشییع پیکر مرحوم سه‌شنبه هشتم تیرماه مصادف با ۲۲ رمضان راس ساعت ۹:۰۰ از حسینیه شاه حسینی واقع در خیابان شهید باهنر، خیابان منظریه یک به سمت امام زاده علی‌اکبر چیذر برگزار می‌شود.

همچنین مراسم سوم آن مرحوم پنج‌شنبه ۱۰ تیر مصادف با ۲۵ رمضان از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد الرسول واقع در میدان شهید تهرانی مقدم (کاج) واقع در سعادت‌آباد و مراسم هفتم نیز روز یکشنبه ۱۳ تیر برابر با ۲۸ رمضان از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.