شناسهٔ خبر: 24104 - سرویس استان‌ها

مدیركل بنادر مازندران مطرح کرد:

تاكید بر ضرورت توجه ویژه به گردشگری دریایی و صادرات با مشاركت بخش خصوصی

نشست مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : گردشگری دریایی و صادرات از مهمترین موضوعاتی است كه باید با بهره گیری از نظرات بخش خصوصی در اتاق فكر مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران، مهندس سیاوش رضوانی روز یكشنبه ۶ تیرماه در بیستمین جلسه اتاق فكر اداره كل با اعلام این مطلب افزود : در اتاق فکر باید فضایی ایجاد شود تا صاحب‌نظران بخش خصوصی دغدغه‌های خود را در زمینه موضوعات مرتبط با بندر مطرح نمایند .

وی با اشاره به لزوم فعال‌تر شدن كارگروه‌های تخصصی اتاق فكر خاطرنشان كرد: وظیفه اصلی كارگروه‌های فرعی اتاق فكر، بررسی، تحقیق و پژوهش در زمینه مسایل مبتلا به بندر در بخش‌های مختلف و ارائه راهكارهای مناسب برای بهبود فعالیت‌های بندر است .

رضوانی یادآورشد: مسئولان ذیربط باید با برقراری ارتباط مستمر با صاحبان كالا و تجار فعال در امر صادرات و واردات، زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های بندری را فراهم نمایند.

مدیر كل بنادر و دریانوردی استان مازندران با تشریح وظایف كارگروه‌های امور دریایی و آموزش‌، بندری و ترمینال‌ها، گردشگری دریایی و صادرات خواستار مشارکت بخش خصوصی برای فعال‌تر شدن این كارگروه‌ها شد.

وی افزود: در اتاق فکر باید به موضوعاتی خارج از وظایف روزمره اداری پرداخت و كارگروه‌ها  پس از انجام بررسی‌های لازم و بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران حوزه‌های دریایی و بندری، نظرات مشورتی خود را در جلسات اصلی اتاق فكر مطرح نمایند.