شناسهٔ خبر: 24117 - سرویس مسکن و شهرسازی

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خبر داد؛

ارایه نقشه پهنه گسلی شهر تهران به وزارت راه و شهرسازی/ شورای‌عالی شهرسازی و معماری مسئول ابلاغ ضوابط پهنه‌های گسلی

اقبال شاکری رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر از تهیه پهنه گلسلی شهر تهران و ارایه آن به وزارت راه و شهرسازی جهت ابلاغ برای اجرا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اقبال شاکری صبح امروز در دویست‌ و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر چهارم ضمن تسلیت درگذشت فرزند شهید دادمان و تشکر از نیروهای راهور و رفتگران که با زبان روزه و گرما ترافیک تهران را سامان می‌دهند و شهر را تمیز می‌کنند، گفت: یک اتفاق خوب دیگری در این مدت رخ داده و سرانجام پس از ۱۲ سال کار مداوم، در سازمان مدیریت و بحران سرانجام در تاریخ ۲ تیرماه پهنه گسلی در محدوده شهر تهران تصویب و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه با امضای تمام سازمان‌های مرتبط از این پس تمام پلاک‌هایی که در پهنه‌های گسلی تهران ساخته می‌شوند باید برای ساخت و ساز استانداردهای گسلی را رعایت کننند، گفت: بزودی این ضوابط به معاونت شهرسازی شهرداری تهران ابلاغ می‌شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به گردهمایی روز گذشته عزاداران در میدان امام حسین (ع) افزود: اگر می‌خواهیم توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان را خنثی کنیم، باید به این مجالس کمک کنیم نه اینکه مسوولان هیات‌ها برای گرفتن یک بلندگو ساعت‌ها پشت در اتاق مسوولان معطل بمانند./