شناسهٔ خبر: 24212 - سرویس مسکن و شهرسازی

بازگشایی دفتر نهم از سلسه نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران/ رونمایی از ویژه‌نامه حق مشخص به شهر مشخص

پوستر ویژه‌نامه «حق مشخص به شهر مشخص» در نشست‌ نهم از سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر نهم از سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تحت‌عنوان «حق مشخص به شهر مشخص» در نشست اول دفتر نهم خود از ویژه نامه نشریه هفت شهر با عنوان حق مشخص به شهر مشخص با حضور برخی از پدیدآورندگان مطالب ویژه نامه رونمایی می شود.

دبیر علمی و سردبیر ویژه نامه دکتر پرویز پیران است و نقد و بررسی آن را نیز دکتر بابک داورپناه بر عهده دارد. این رونمایی در تاریخ دوشنبه ۱۴ تیرماه راس ساعت ۱۴ در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به نشانی بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می شود و حضور برای علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

گفتنی است نشست پیشین شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به دوازدهمین نشست از سلسلسه نشست های ایران شهر اختصاص داشت که در آن پرویز پیران سخنران نشست بود و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در خانه وارطان (خانه گفتمان شهر و معماری) برگزار شد.

همچنین پرویز پیران در دوازدهمین نشست از سلسله نشست های ایران شهر به عنوان سخنران نشست به بیان نقطه نظرات خود راجع به مفهوم ایران شهر پرداخت و حکمت خسروانی را مصداقی برای بحث دیالکتیک عام وخاص عنوان وتاکید کرد؛ ایران تا زمانی که به دیالکتیک عام و خاص در علوم انسانی دست نیابد هرگز تولد پیدا نخواهد کرد. /