شناسهٔ خبر: 24330 - سرویس وزارتی

با حکم وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب اعضای کمیته امور قراردادهای وزارت راه و شهرسازی

عباس آخوندی امضا وزیر راه و شهرسازی در حکمی، آقایان غلامرضا سلامی، سید مجید برهانی، امیر امینی، اصغر فخریه کاشان و یوسف مولائی را به عنوان اعضای کمیته امور قراردادهای وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای، آقایان غلامرضا سلامی، مشاور محترم در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی، سید مجید برهانی، مشاور محترم در امور مهندسی و ساخت، امیر امینی، معاون محترم برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل، اصغر فخریه کاشان. قائم‌مقام محترم درامور بین‌الملل و تأمین مالی و یوسف مولائی، مشاور محترم در امور حقوقی را به عنوان  اعضای کمیته امور قراردادهای وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در نامه وزیر راه و شهرسازی به اعضای تازه انتصاب شده کمیته امور قراردادها آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و به منظور کسب اطمینان از رعایت دقیق قوانین و مقررات و استانداردهای مصوب در انعقاد قراردادهای کلان وزارت راه و شهرسازی و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و یکسان سازی شکل و قالب قراردادها و نظارت بر آنها، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان عضو کمیته امور قراردادها منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود در اولین جلسه، نسبت به تهیه و پیشنهاد آئین‌نامه داخلی، ترکیب و ساختار کمیته به عنوان بازوی تخصصی-مشورتی در اتخاذ تصمیم‌های این وزارتخانه با هدف نظارت بر حسن اجرای قراردادها ایفای نقش نمائید./