شناسهٔ خبر: 24371 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر و خلیل آباد خبر داد:

اتمام عملیات اجرایی روکش آسفالت راه روستایی در شهرستان خلیل‌آباد خراسان رضوی

روکش آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی از اتمام عملیات اجرایی روکش آسفالت محور روستایی مزده- کاریزک درحوزه استحفاظی شهرستان خلیل آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، غلامرضا ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: راه مذکور یکی از راه‌های روستایی شهرستان خلیل آباد است که عمر بالای آسفالت باعث تخریب قسمت‌هایی از رویه این محور شده است، به جهت جلوگیری از تخریب بیشتر و نفوذ آب به سطح راه، نیاز به مرمت و روکش داشت.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده مبنی بر تامین قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها، عملیات اجرایی مذکور به طول ۴ کیلومتر با عرض ۶ متر و ضخامت ۳ سانتیمتر با هزینه بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با استفاده از آسفالت گرم توپکا به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر و خلیل آباد اظهار امیدواری کرد: با توجه به نیاز سایر راه‌های روستایی این دو شهرستان که تاکنون در خصوص مرمت و روکش آن‌ها اقدام نگردیده است، با گشایشی که در اعتبارات امسال و تهیه قیر مشارکتی به عمل خواهد آمد، بتوانیم گام‌های موثرتری برداریم.