شناسهٔ خبر: 24408 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان مازندران عنوان کرد:

تلاش راهداران برای ایمنی و روان‌سازی ترافیك در محورهای مازندران

رجبعلی نجفی مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: با تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر راهداران محورهای ایمن برای ورود گردشگران و مسافران به این استان فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: این اداره كل در طول سال اقدامات گسترده‌ای را بر اساس وظایف ذاتی خود در خصوص افزایش ضریب ایمنی محورها در دستور كار خود داشته، لذا با توجه به تعطیلات عید فطر و پیش‌بینی حضور مسافرین و گردشگران به استان فعالیت‌های گسترده‌ای از ماه قبل بصورت ضربتی در خصوص ارتقاء ایمنی محورها در قالب اجرای روكش آسفالت، نصب نیوجرسی، نصب انواع علائم، آشكارسازی نقاط یرحادثه، اجرای خط‌كشی و نصب انواع تابلوهای اطلاعاتی و هشداردهنده و ... در دستور كار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این رو در ایام تعطیلات این اداره كل با استقرار نیروهای راهداری خود در محورهای شریانی و ایمن‌سازی محورها در نظر دارد برای سفرهای تابستانی امسال راه‌های ایمن و مناسبی را در اختیار كابران جاده‌ای قرار دهد.

نجفی ضمن اعلام این مطلب كه راهداری عشق خدمت به همنوع است، گفت: امیدواریم با اجرای این اقدامات در فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و كاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان در خاتمه از همدلی و تعامل نیروهای پلیس راه و دیگر دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای با عوامل راهداری قدردانی کرد.

گفتنی است مركز مدیریت راه‌های مازندران نیز با دو شماره ۱۴۱ (گویا) و  ۳۳۳۲۲۳۲۰-۰۱۱ پاسخگوی همه مسافران عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان است.