شناسهٔ خبر: 24636 - سرویس استان‌ها

محدودیت تردد در چند محور استان اصفهان

محدودیت های ترافیکی به علت انجام عملیات راهسازی در محور شهرضا – طالخونچه – مبارکه، محور روستایی هونجان – گرموک در حوزه شهرستان شهرضا، باند دوم کاشان – سفید شهر، باند دوم علویجه – اصفهان، باند دوم حسن آباد – قاسم آباد در حوزه شهرستان کاشان و محور قم - گرمسار در استان اصفهان تردد با محدودیت انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اصفهان، به علت انجام عمليات کارگاهی (احداث ادامه باند دوم) در محور شهرضا – طالخونچه – مبارکه، کیلومتر ۲ تا ۱۴ این محور در تاریخ ۹۵/۰۵/۰۱ لغایت ۹۵/۰۹/۰۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۳۰ تردد با محدودیت انجام می‌شود.

در محور روستایی هونجان – گرموک در حوزه شهرستان شهرضا نیز کیلومتر ۰ تا ۴ این محور در تاریخ ۹۵/۰۵/۰۱ لغایت ۹۵/۰۸/۳۰ از ساعت ۹ تا ۱۸ تردد با محدودیت انجام خواهد شد.

همچنین در باند دوم محور کاشان – سفید شهر، کیلومتر ۰ تا ۱۰ این محور در تاریخ ۹۵/۰۴/۳۱ لغایت ۹۵/۰۸/۱۴ از ساعت ۸ تا ۱۹ تردد با محدودیت انجام می‌شود.

در باند دوم محور علویجه – اصفهان، کیلومتر ۰ تا ۹ این محور در تاریخ ۹۵/۰۴/۳۰ لغایت ۹۵/۰۹/۱۴ از ساعت ۸ تا ۱۹ تردد با محدودیت انجام خواهد شد.

در باند دوم محور حسن آباد – قاسم آباد در حوزه شهرستان کاشان نیز، کیلومتر ۰ تا ۴ این محور در تاریخ ۹۵/۰۴/۳۱ لغایت ۹۵/۰۹/۱۴ از ساعت ۸ تا ۱۹ تردد با محدودیت انجام خواهد شد.

همچنین به علت عمليات راهسازی احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قم - گرمسار، کیلومتر ۰ تا ۴۲ این محور در تاریخ ۹۵/۰۴/۳۰ لغایت ۹۵/۱۰/۱۴ از ساعت ۸ تا ۱۹ تردد با محدودیت انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور وسایل نقلیه انجام می‌شود به آگاهی تمامی رانندگان عزيز می‌رساند، در زمان ياد شده با رعایت ایمنی و توجه به علائم منصوبه اقدام به تردد نمایند.