شناسهٔ خبر: 24652 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه خبر داد:

اتمام روکش آسفالت راه روستایی در خوزستان

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه خوزستان گفت: پروژه روکش آسفالت راه روستایی پرچستان به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، حمدالله قاسمی راد گفت: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوک شیخان در محور ایذه ـ پیان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه شامل یک پل با دهانه ۸ متر و دو آب‌روی کناری است و اعتبار ساخت آن نیز از منابع استانی تامین می‌شود.

قاسمی راد تصریح کرد: پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ایذه ـ دهدز به طول ۶۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد از دیگر پروژه‌های در حال انجام است.

وی ادامه داد: اعتبار موردنیاز برای اتمام این پروژه ۷/۵ میلیارد تومان است که از منابع ملی تامین می‌شود و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی راد عنوان کرد: اجرای پروژه روکش آسفالت راه روستایی پرچستان به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است و تا چند روز آینده این جاده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: ۸ پروژه عمده در حوزه راه این شهرستان با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام است و با تامین اعتبار روند ساخت آن‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی افزود: انجام پروژه‌های راه این شهرستان نیاز به اعتبار دارد تا روند سریع‌تری به خود بگیرند و مشکلات این بخش در شهرستان کاهش یابد.