شناسهٔ خبر: 24656 - سرویس بنادر و دریانوردی

قدردانی رییس جمهوری از آتش‌نشانان سازمان بنادر در مهار آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی سینا

روحانی حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران پس از مهار آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی سینا از آتش‌نشانان شجاع و فداکار، شرکت‌های نفتی دست‌اندرکار و نهادها و سازمان‌هایی که در فرو نشاندن این آتش گسترده همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت روز شنبه در جمع عوامل شرکت کننده در مهار و خاموش کردن آتش در پتروشیمی بوعلی سینا، مراتب قدردانی دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری را ابلاغ کرد.

وزیر نفت مراتب قدردانی رییس جمهوری را از فرماندهان عملیات آتش نشانی و به ویژه آتش‌نشانان شجاع و فداکار درگیر عملیات دور ساختن و خاموش کردن آتش در پتروشیمی بوعلی سینا و شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب، پتروشیمی بندر امام، ملی حفاری ایران و سایر بخش ها و ارگان‌های حاضر در عملیات خاموش کردن آتش ابلاغ کرد.

وزیر نفت در نامه های جداگانه، مراتب قدردانی رییس جمهوری را از نقش سازنده استاندار خوزستان، ستاد بحران استان و نهادهای فعال در این استان از جمله شهرداری، هلال احمر، سازمان بنادر و دریانوردی و سایر نهادهای درگیر در فرونشاندن آتش در پتروشیمی بوعلی سینا به استاندار خوزستان ابلاغ کرد.

آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا که از روز چهارشنبه شانزدهم تیرماه آغاز شده بود، بامداد شنبه نوزدهم تیرماه مهار شد.