شناسهٔ خبر: 24699 - سرویس استان‌ها

بهروز آقایی:

مهمترین روش سرمایه‌گذاری در چابهار روش برد-برد است/ راه نجات بندر‌ چابهار‌ بحث بازاریابی است

بهروز آقایی مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفته است تنها راه نجات بندر‌ چابهار‌ بحث بازاریابی است و تاکید کرده است: مهمترین روش سرمایه گذاری در چابهار روش برد-برد است زیرا در این روش تعهد و پایبندی سرمایه گذاران به منطقه و بندر بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بهروز آقایی مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در اولین جلسه کمیته سرمایه گذاری که با حضور اعضای کمیته از بخشهای فنی، حقوقی، بندری و دریایی تشکیل شد، گفت: کلید توسعه و تنها راه نجات بندر‌ چابهار‌ بحث بازاریابی است و اولویت اصلی ما در انعقاد قرارداد ها برای سرمایه گذاری با شرکت هایی است که خودش صاحب بازار باشد.

آقایی اظهار داشت: مهمترین روش سرمایه گذاری در چابهار روش برد-برد است زیرا در استفاده از این روش تعهد و پایبندی سرمایه گذاران به منطقه و بندر بیشتر می شود..

وی تأکید کرد: منابع مالی ما باید به صورت هدفمند در جهت ایجاد زیرساختها مانند آب و برق و راه های دسترسی برای سرمایه گذاران باشد..

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی آقایی با تشریح فرآیند سرمایه گذاری در دیگر مناطق بندری کشور به تعهدات سرمایه گذاران در قراردادها اشاره و اظهارداشت: با توجه به مراجعه مکرر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بندر اقیانوسی پی گیری منطقه ویژه شدن بندر چابهار، تعیین و تکلیف زون بندی اراضی با توجه به چشم اندازهای مشخص شده و پی گیری مجوزهای زیست محیطی طرح ها مهمترین موضوعات و برنامه های پیش روی بندر چابهار است.