شناسهٔ خبر: 24705 - سرویس وزارتی

رضایی کوچی در بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

پایگاه خبری می‌تواند الگوی خبری وزارتخانه‌های دیگر باشد/ وزارت راه و شهرسازی به اندازه چندین وزارتخانه کار انجام می‌دهد/ پایگاه خبری کمک‌حال مدیران اجرایی است

محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه اخبار خدمات‌رسانی باید به گوش مردم برسد، گفت: وزارتخانه‌های دیگر باید در مسیر اطلاع رسانی و خدمات رسانه‌ای پایگاه خبری را الگو قرار دهند.

به گزارش خبرنگار‌ پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس دهم میهمان پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی بود و ضمن بازدید از این رسانه در جریان کامل‌ روند تولید اخبار و گزارش‌ها در حوزه راه و مسکن قرار گرفت.

رضایی کوچی با ارزیابی مثبت از فعالیت رسانه‌ای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: اصل تاسیس پایگاه خبری کار بسیار ارزشمندی است و وزارتخانه‌های دیگر هم باید در مسیر اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای این رسانه را الگو قرار دهند.

وی، توضیح داد: اینکه مردم هم در جریان خدمات دولت و نظام قرار بگیرند و بدانند چه فعالیت‌هایی در حال انجام است بسیار ارزشمند می‌باشد. ضمن اینکه تاسیس خبرگزاری و اطلاع رسانی فی نفسه کار بسیار خوبی است، نکته مهم اینکه این پایگاه در دل وزارتخانه است و می‌تواند خدمات وزارتخانه را به طور تخصصی منعکس کند. وزارت راه و شهرسازی حوزه‌ای است که مستقیما با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به اندازه چندین وزارتخانه کار انجام می‌دهد، توضیح داد: اخبار فعالیت‌ها و زحمات باید به طور صحیح و به موقع به اطلاع مردم برسد. منتهی اخبار‌ صحیح و سالم و بدون جهت‌گیری باشد. این کار دو حسن دارد. اول اینکه مردم از عملکرد مدیران خود اطلاع پیدا می‌کنند و اعتماد آنها بیشتر می‌شود از طرف دیگر وقتی مدیران ما احساس کنند که تلاش‌های آنها به اطلاع مردم می‌رسد انگیزه و توانشان برای کار کردن بیشتر می‌شود.

نماینده مردم جهرم با تاکید بر اینکه لازم است مردم در جریان امور قرار بگیرند، ادامه داد: نیازهای عمرانی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف هم باید منعکس شود. یعنی هم خدمات و تلاش‌ها و برنامه‌های مدیران وزارتخانه، هم توقعات مردم از مسئولان. در این مسیر هم به اخبار مناطق محروم توجه ویژه شود.

وی توضیح داد: به نظر می‌رسد از این طریق کمک می‌دهید به مدیران اجرایی برای شناسایی مکان‌هایی که احتیاج به خدمات‌رسانی دارند. بر این اساس لازم است رابطه‌ای دو طرفه بین شما و مسئولان مربوطه باشد.

با رییس کمیسیون عمران مجلس گفتگویی انجام شده که در روزهای آینده منتشر می‌شود.