شناسهٔ خبر: 24739 - سرویس مسکن و شهرسازی

در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۲۰۱۶ در پایتخت/ سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در اجلاس جهانی شوراها و شهرداران

پوستر نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۲۰۱۶ با حضور رئیس‌جمهوری و برخی از وزرای دولت یازدهم از جمله وزیر راه و شهرسازی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۲۰۱۶ با مجوز ریاست جمهوری و به ابتکار شورای عالی استان‌‌ها و با حمایت و همکاری شورای اسلامی و شهرداران تهران، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان با هدف آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان در عرصه مدیریت شهری با حضور ۱۶۰۰ نفر از مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی سراسر کشور و شهرداران داخلی و خارجی، ۳۰ و ۳۱ تیرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود در این برنامه، وزرای دولت یازدهم همچون وزیر راه و شهرسازی حضوری موثر داشته باشند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در نامه‌ای به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای دعوت کرده است تا در این مراسم به ایراد سخنرانی بپردازد.

گفته می‌شود در این نشست سازمان‌های مرتبط با حوزه شهر و مدیریت‌شهری، دانشگاه‌های ملی و بین‌المللی با اجلاس، همکاری داشتند و سخنرانی جمعی از شهرداران جهان از جمله شهردار ریودوژانیرو، بارسلونا، مونیخ، مکزیکوسیتی جهان جهت انتقال تجربه و دانش مدیریت شهری حضور دارند. /