شناسهٔ خبر: 24816 - سرویس استان‌ها

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

تخصیص زمین در منطقه ۱۵ تهران به اقشار ویژه

لوگو بنیاد شهید در اجرای تکالیف قانونی از جمله بند "ل" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ مترمربع در منطقه ۱۵ تهران به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مرتضی حنیفی راد مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این باره گفت: با توجه به اهمیت تعیین تکلیف وضعیت مسکن اقشار محترم ویژه و در راستای بند "ل" ماده ۴۴ قانون پنجم توسعه، ۵ هکتار زمین در منطقه ۱۵ تهران به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ واگذار شد تا نسبت به تامین مسکن اقشار ویژه، خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز به تعداد ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای افراد مشمول در حوزه بنیاد شهید و ایثارگران تهران بزرگ اقدام نماید.

همچنین حنیفی راد گفت: در همین راستا نیز ۹۱۳۸ مترمربع زمین در منطقه ۲۲ تهران با هدف پوشش و تأمین مسکن (۳۰۰ خانواده از اقشار ویژه) به بنیاد شهید تهران بزرگ واگذار شده است که بنیاد مذکور درصدد فراهم آوردن مقدمات اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و انتخاب پیمانکار و ... است.